SKIN ADVICE INFORMATION

Ja, alle paramedische producten mogen met elkaar gecombineerd worden

Nee, reinigen met de cleansers is voldoende om je foundation te verwijderen van je huid

Tijdens de huidanalyse in ons Skinlab in de Clinic kunnen de huidspecialisten door middel van alle resultaten een persoonlijk behandelplan opstellen

Je mag een e-mail sturen met een foto van jouw gereinigde huid in daglicht naar info@deliaskinmaster.nl, dan krijg jij advies welke IConceal bij jouw huid past.

Nee dit hoeft niet, de Prevention en/of Melan SPF130 is een dagcreme met SPF. 

PRODUCTS & COUPONS

Zodra een product als Pre-Order wordt aangeboden, dan zal er op het product ook de verwachtte leverdatum vermeld staan. 

Cadeaubonnen zijn minimaal 12 maanden geldig en komen hierna te vervallen.

Niet gebruikt tegoed op jouw cadeaubon, zal  na de geldigheidsdatum komen te vervallen.

Hier kun je geen aanspraak op maken.

Werkt jouw cadeaubon niet? Dan kun je mailen naar webshop@deliaskinmaster.nl

Kortingscodes zijn voor een bepaalde tijd geldig, hierna komen ze te vervallen.

Kortingscodes zijn niet te gebruiken bij producten die al in de aanbieding zijn.

Werkt jouw kortingscode niet? Dan kun je mailen naar webshop@deliaskinmaster.nl

Indien je een product hebt wat defect is, dan dien je dit in een korte video duidelijk te maken.

De video kun je verzenden naar webshop@deliaskinmaster.nl onder vermelding van jouw ordernummer en defect als onderwerp.

De klantenservice zal hierna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

SENDING & RETURN

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van deliaskinmaster.nl worden geleverd door PostNL.

Je ontvangt per email een verzendbevestiging nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNl.

In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt je een niet-thuis-code in jouw brievenbus of per e-mail. Hiermee kun jeop dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

Wanneer je voor 16:00 besteld, zal jouw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat jouw pakket vertraging oploopt. In dat geval kun  je altijd contact opnemen met ons.

Je kunt ons altijd mailen met het verzoek om jouw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. Je kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij jouw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Zodra jouw bestelling is binnengekomen bij deliaskinmaster.nl ontvang je een email met alle bestelgegevens.

Wanneer jouw bestelling is aangemeld voor verzending, zal je een email ontvangen met de verzendgegevens.

Wij raden altijd aan om eerst in het mapje SPAM te kijken van je postvak. Staat de email daar niet tussen, dan kun je contact opnemen met webshop@deliaskinmaster.nl

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zal je een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kan je de bestelling volgen via de website van PostNL.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en je hebt wel een track&trace code ontvangen), kun je contact opnemen met de klantenservice van deliaskinmaster.nl.

Je kan jouw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Wij geven jouw geld terug of ruilen jouw product om wanneer het aan voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Download het retourformulier en vul deze volledig in.
  • Stuur een e-mail naar webshop@deliaskinmaster.nl onder vermelding van jouw bestelnummer.
  • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden. In het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires (met uitzondering van defecten onder garantie).

Je ontvangt een terugbetaling indien jouw retour aan de retourvoorwaarden voldoet.

Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn).

Weet je niet zeker of jouw product(en) nog voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 werkdagen naar jou overgemaakt.

Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.