Retour

Delia wil er alles aan doen om te voorkomen dat je jouw producten moet retourneren. We zetten daarom de volgende tools in om jou zo goed mogelijk te helpen tijdens het online shoppen:

Advies vragen

Twijfel je over een product, maak gebruik van ons vrijblijvende advies. Een goed advies is het halve werk! Het gaat immers om je huid. Delia adviseert daarom iedereen eerst advies te vragen, alvorens zij een aankoop doen. The more we know, the more you glow!

Foto's & video's

Doormiddel van foto’s of video’s van jouw huid met duidelijke uitleg, kunnen wij jou van het beste advies voorzien. Zo kijken wij naar welke producten jou het snelst tot mooi resultaat brengen. Ook houden wij rekening met de status waarin jouw huid zich op dat moment verkeerd. Zodat vervelende huidreacties of allergieën uitgesloten zijn.

Productinformatie

Alle additionele informatie over het product is te vinden in de producttekst en onder het kopje ‘aanvullende informatie’. De tekst wordt met zorg samengesteld en geeft een complete uitleg van het product en zijn werking. De teksten zullen afwijken van andere sites, omdat deze persoonlijk zijn gemaakt en met de jarenlange ervaring zijn geschreven. Zo vind je ook extra tips en tricks bij het product en gaan wij net even een stapje verder in de uitleg dan andere sites. 

14 DAGEN BEDENKTIJD

Mocht je desondanks alle bovenstaande hulpmiddelen toch een artikel moeten retourneren dan is dit bij Delia geen probleem. Wij helpen je dan uiteraard graag verder. Onderstaand vind je onze garantieregels en een stappenplan waarin een duidelijk overzicht staat over hoe je artikelen kunt retourneren.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Het komt weleens voor dat je een allergische reactie denkt te hebben. En dat is natuurlijk heel vervelend! De producten die op deze site staan zijn allemaal paramedische producten, hierdoor is een allergische reactie in vele gevallen niet aan de orde. In 99% van de gevallen ben je op deze site, omdat je niet tevreden bent mijn jouw huid. Je hebt een huidprobleem of bent niet blij met hoe je huid eruitziet, hij is grauw en je zou graag weer een glow willen. Al deze redenen hebben maar één betekenis: Jouw huidconditie is niet op goed niveau en is uit balans! Doordat de conditie niet op pijl is, kan je huid gaan reageren op de paramedische producten. Jouw huid is niet gewend dat er zulke hoge werkstoffen naar binnen treden en jouw huid aan het werk zetten. Net als bij het trainen van je lichaam, wanneer je begint met sporten, krijg je ALTIJD spierpijn! Zo is dat ook met je huid, wanneer je begint aan paramedische producten, krijg je reactie.

• Roodheid;
• Jeukerigheid;
• Verergering van het huidprobleem;
• In sommige gevallen wat zwelling (ook om de ogen).

Ten aller tijde vindt Delia het fijn als je contact met haar opneemt. Want vanaf je aankoop heb je bij ons een vaste Skin Coach, die jou begeleid tijdens dit proces. In vele gevallen duurt dit een aantal dagen en wordt het vanzelf minder. Wij vragen ten aller tijden direct een foto van jouw huid te sturen en bij spoed altijd direct te bellen. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Maar zullen wij zeker een gepaste oplossing vinden en komen wij er samen uit.

Wij hebben gekozen om met PostNL te verzenden, wetende dat dit het beste bedrijf is binnen Nederland om je pakketten te versturen. Toch wil het helaas weleens voorkomen dat het pakket beschadigd bij je aankomt. Of dat het product wat bij jou geleverd is niet werkt. Wij vinden het super vervelend als dit gebeurt! Daarom gaan wij dit ten aller tijden oplossen.

• Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en weiger het. Tip van ons: maak altijd een foto van het pakket, als bewijs!

• Stuur ons een mailtje naar webshop@deliaskinmaster.nl met de foto’s en datum van levering en vertel duidelijk wat er is gebeurd.

• Je krijgt van ons direct instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van de beschadiging.

• Producten die zonder retourformulier en/of reden zomaar worden teruggestuurd, nemen wij niet in behandeling.

Let op!

Mocht je product niet meer werken (denk aan pompjes etc.) ga dan nooit zelf sleutelen aan het product! Wanneer jij het product zelf hebt opgemaakt of hebt proberen te maken. Nemen wij het niet meer terug! Een opening of verandering aan het product kan er namelijk voor zorgen dat het product helemaal niet meer werkt. Het kan voorkomen dat Ömer jou telefonisch begeleid met het open maken van het product, in dit geval is dit onze verantwoording. • Wanneer jouw product niet werkt, vragen wij altijd om een foto of filmpje van het product. Zo kunnen wij beoordelen of het echt stuk is of dat het product misschien verkeerd gebruikt wordt. • Wanneer wij beoordelen dat het product aan de hand van de video, toch defect is. Mag deze retour gestuurd worden. Bij ontvangst zal er een onderzoek gestart worden om uit te sluiten wat er defect is en of het product niet met opzet is beschadigd. • Wanneer wij constateren dat het product opzettelijk na een gebruik periode is beschadigd (ja dit gebeurt echt). Vergoeden wij het niet en zal het defecte product ook niet teruggestuurd worden. • Het kan ten aller tijden voorkomen dat je het product laat vallen, gelukkig kunnen sommige producten tegen een stootje. Maar niet allemaal! Pompjes, glas en de dermarollers zijn hele gevoelige producten. Voor vallen en stoten zijn wij niet verantwoordelijk en kunnen wij helaas niks voor je betekenen. Wees dus zuinig op je producten en leg ze goed en veilig weg na gebruik.

Kom je er niet uit?

Wij streven erna om alles op een fijne manier met jou op te lossen. Mocht je ondanks bovenstaande punten toch een klacht of verbetering hebben voor ons. Laat dit ons alsjeblieft weten door te mailen naar webshop@deliaskinmaster.nl

Wij waarderen het enorm als je jouw mening met ons deelt, want alleen dan kunnen wij onszelf verbeteren!