VEELGESTELDE VRAGEN

SKIN ADVICE

  • Kan ik Image Skincare, Mesoestetic en D-SKIN producten met elkaar combineren?

    Ja, alle paramedische producten mogen met elkaar gecombineerd worden

  • Moet ik vooraf mijn foundation er af halen voordat ik ga reinigen met de cleansers?

    Nee, reinigen met de cleansers is voldoende om je foundation te verwijderen van je huid

  • Welke behandeling heb ik nodig voor mijn huid?

    Tijdens de huidanalyse in ons Skinlab in de Clinic kunnen de huidspecialisten door middel van alle resultaten een persoonlijk behandelplan opstellen

  • Hoe kan ik weten welke kleur IConceal bij mijn huidskleur past?

    Je mag een e-mail sturen met een foto van jouw gereinigde huid in daglicht naar info@deliaskinmaster.nl, dan krijg jij advies welke IConceal bij jouw huid past.

  • Moet ik over de Prevention/Melan SPF130 nog een dagcreme aanbrengen?

    Nee dit hoeft niet, de Prevention en/of Melan SPF130 is een dagcreme met SPF. 

PRODUCTEN & COUPONS

  • Hoelang duurt het voordat mijn Pre-order product geleverd wordt?

    Zodra een product als Pre-Order wordt aangeboden, dan zal er op het product ook de verwachtte leverdatum vermeld staan. 

  • Wat is de geldigheid van de cadeaubonnen?

    Cadeaubonnen zijn minimaal 12 maanden geldig en komen hierna te vervallen.

    Niet gebruikt tegoed op jouw cadeaubon, zal  na de geldigheidsdatum komen te vervallen.

    Hier kun je geen aanspraak op maken.

    Werkt jouw cadeaubon niet? Dan kun je mailen naar webshop@deliaskinmaster.nl

  • Wat is de geldigheid van de kortingscodes?

    Kortingscodes zijn voor een bepaalde tijd geldig, hierna komen ze te vervallen.

    Kortingscodes zijn niet te gebruiken bij producten die al in de aanbieding zijn.

    Werkt jouw kortingscode niet? Dan kun je mailen naar webshop@deliaskinmaster.nl

  • Mijn product is defect! Wat nu?

    Indien je een product hebt wat defect is, dan dien je dit in een korte video duidelijk te maken.

    De video kun je verzenden naar webshop@deliaskinmaster.nl onder vermelding van jouw ordernummer en defect als onderwerp.

    De klantenservice zal hierna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

  • Wat kan ik doen als ik denk allergisch te zijn voor een product?

    Het komt weleens voor dat je een allergische reactie denkt te hebben. En dat is natuurlijk heel vervelend! De producten die op deze site staan zijn allemaal paramedische producten, hierdoor is een allergische reactie in vele gevallen niet aan de orde. In 99% van de gevallen ben je op deze site, omdat je niet tevreden bent mijn jouw huid. Je hebt een huidprobleem of bent niet blij met hoe je huid eruitziet, hij is grauw en je zou graag weer een glow willen. Al deze redenen hebben maar één betekenis: Jouw huidconditie is niet op goed niveau en is uit balans! Doordat de conditie niet op pijl is, kan je huid gaan reageren op de paramedische producten. Jouw huid is niet gewend dat er zulke hoge werkstoffen naar binnen treden en jouw huid aan het werk zetten. Net als bij het trainen van je lichaam, wanneer je begint met sporten, krijg je ALTIJD spierpijn! Zo is dat ook met je huid, wanneer je begint aan paramedische producten, krijg je reactie.
  • Wat voor reacties kan je verwachten bij allergie?

    • Roodheid; • Jeukerigheid; • Verergering van het huidprobleem; • In sommige gevallen wat zwelling (ook om de ogen). Ten aller tijde vindt Delia het fijn als je contact met haar opneemt. Want vanaf je aankoop heb je bij ons een vaste Skin Coach, die jou begeleid tijdens dit proces. In vele gevallen duurt dit een aantal dagen en wordt het vanzelf minder. Wij vragen ten aller tijden direct een foto van jouw huid te sturen en bij spoed altijd direct te bellen. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Maar zullen wij zeker een gepaste oplossing vinden en komen wij er samen uit.
  • Mijn product is beschadigd of doet het niet, wat kan ik doen?

    Wij hebben gekozen om met PostNL te verzenden, wetende dat dit het beste bedrijf is binnen Nederland om je pakketten te versturen. Toch wil het helaas weleens voorkomen dat het pakket beschadigd bij je aankomt. Of dat het product wat bij jou geleverd is niet werkt. Wij vinden het super vervelend als dit gebeurt! Daarom gaan wij dit ten aller tijden oplossen. • Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en weiger het. Tip van ons: maak altijd een foto van het pakket, als bewijs! • Stuur ons een mailtje naar webshop@deliaskinmaster.nl met de foto’s en datum van levering en vertel duidelijk wat er is gebeurd. • Je krijgt van ons direct instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van de beschadiging. • Producten die zonder retourformulier en/of reden zomaar worden teruggestuurd, nemen wij niet in behandeling.

VERZENDEN & RETOURNEREN

  • Whitedays voorwaarden

    Actievoorwaarden Whitedays: * De 2+1 gratis korting wordt verrekend als 33,3% korting over het totaalbedrag van de aankoop. * Annuleer of retourneer je één product, dan krijg je waarde van het product minus de gegeven korting retour. Stuur je alle drie de producten retour, dan ontvang je de aanschafwaarde waarde van de twee producten retour. * Deze actie is geldig van 10april t/m 21april. * Deze actie is alleen van toepassing op de producten van D-SKIN * Deze actie geldt alleen in onze webshop en alle d-skin partners. * Kortingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. * De korting is niet geldig met terugwerkende kracht en is niet inwisselbaar voor contant geld. * De korting is niet geldig in combinatie met reeds afgeprijsde producten, andere lopende acties of aanbiedingen, vouchers of kortingscodes. * Voor deze actie geldt geen maximum per klant
  • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij bieden gratis verzenden aan boven de €100,00 in Nederland & Belgie met een SkinMember Account.

  • Wat zijn de kosten bij foutief adres, weigeren of niet ophalen?

    Wij doen er alles aan om het pakket op het opgegeven adres te leveren. Indien het adres niet klopt, het pakket wordt geweigerd of niet wordt opgehaald van een PostNL afhaallocatie, dient er te alle tijde een bedrag betaald te worden van €6,95,-
  • Hoelang duurt het voordat ik mijn pakketje binnen heb?

    Wij bezorgen zo snel mogelijk! De bestellingen die voor 16:00 besteld zijn, worden altijd dezelfde dag nog verstuurd. (*met uitzondering van weekend, feest en actiedagen). Ook wil het weleens voorkomen dat PostNL of de bezorger zich niet aan de leveringsperiode houden of tijdens bijzondere dagen het extreem druk hebben. Zolang je geen mail van ons hebt gekregen, komt de verhindering niet bij ons vandaan. Je ontvangt altijd een track & trace mail van ons, waar je jouw pakket mee kan volgen. Als jouw pakket de status ‘geleverd’ heeft gekregen, maar dit is niet het geval? Dan moet dit binnen een week aan de webshop gecommuniceerd worden per mail: webshop@deliaskinmaster.nl. Na een week vervalt de garantie en kunnen wij helaas het pakketje niet meer vergoeden. Deze regel is opgenomen, omdat PostNL deze regel hanteert.
  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van deliaskinmaster.nl worden geleverd door PostNL.

    Je ontvangt per email een verzendbevestiging nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNl.

    In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

    Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt je een niet-thuis-code in jouw brievenbus of per e-mail. Hiermee kun jeop dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer je voor 16:00 besteld, zal jouw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat jouw pakket vertraging oploopt. In dat geval kun  je altijd contact opnemen met ons.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Je kunt ons altijd mailen met het verzoek om jouw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. Je kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij jouw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

    Zodra jouw bestelling is binnengekomen bij deliaskinmaster.nl ontvang je een email met alle bestelgegevens.

  • Wat is de huidige status van mijn bestelling?

    Wanneer jouw bestelling is aangemeld voor verzending, zal je een email ontvangen met de verzendgegevens.

  • Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

    Wij raden altijd aan om eerst in het mapje SPAM te kijken van je postvak. Staat de email daar niet tussen, dan kun je contact opnemen met webshop@deliaskinmaster.nl

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zal je een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kan je de bestelling volgen via de website van PostNL.

  • Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

    Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

  • Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

    Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en je hebt wel een track&trace code ontvangen), kun je contact opnemen met de klantenservice van deliaskinmaster.nl.

  • Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

    Je kan jouw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

  • Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

    Wij geven jouw geld terug of ruilen jouw product om wanneer het aan voldoet aan de volgende voorwaarden:

    • Download het retourformulier en vul deze volledig in.
    • Stuur een e-mail naar webshop@deliaskinmaster.nl onder vermelding van jouw bestelnummer.
    • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
    • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden. In het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires (met uitzondering van defecten onder garantie).
  • Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

    Je ontvangt een terugbetaling indien jouw retour aan de retourvoorwaarden voldoet.

    Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn).

    Weet je niet zeker of jouw product(en) nog voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.

  • Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

    De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 werkdagen naar jou overgemaakt.

    Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.

KOM JE ER NIET UIT?

Stel je vraag in het contactformulier of mail naar info@deliaskinmaster.nl en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Vul hieronder je gegevens in.